Annie och Amanda.

2012-08-28 - 20:15:00 / 0 kommentarer ..


Jag kom nyss hem i regnet med blöta converse och blöta byxor. Inte så trevligt. Vi gjorde typ ingenting vi satt bara inne på gymnasiumet och snacka. Det regnade ju ute och vi ville ju inte bli blöta. Fast till slut gick vi ut och Annie sprang i väg och gömde sig, Jag o Amanda fick damp på henne. Nyss åt jag en glass 88 heter den eller nåt. Aaa nu ska jag bara vara inne och sitta vida datorn ikväll. I mon måste jag gå upp halv 7 för jag ska duscha! Döda mig!! :c. Jag vill gärna duscha för jag duschar varannan dag annars är det äckligt. Jag tycker det iaf! Nu ska jag gå ner och kolla på tv. Seeyaa! ♥
Annie gillar chips;)

Annie fixar sitt hår.


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!