Spegeln ♥

2012-10-18 - 17:41:27 / 1 kommentarer ..


Haha jag stog nyss vid min spegel och tog as många ego pic. Har inte gjort det på länge haha! Fan vad töntig jag känner mig nu. Iallafall, jag åt nyss .. VÅFFLOR MED GRÄDDE. Det var gott, Rättare sagt AS GOTT. Haha jag är lite dampig nu, Jag pluggade nyss, typ 100 läxor. Och jag är väldigt trött och när jag är trött blir jag sådär galen. Eller så var det för våfflorna? Mat kan också göra mig galen ;)
Men nu ska jag fortsätta plugga, Har gjort det i typ 3 timmar snart! På ett sätt är det värt .. Har prov och så i mon och jag vill inte på F. Och dom närmaste veckorna har jag jobbat as dåligt och så. Men nu försöker jag kämpa på fastän jag inte orkar. Idag var det en lung dag, igår med. Jag jobbade toppen sa läraren! I klass rummet sitter man ju bredvid en kompis, Jag satt bredvid Anton förra gången och då pratade jag väldigt mycket. Nu sitter jag själv. Det  är rätt skönt! jag får jobbat jätte mycket. Men nu måste jag dra puss <3


Kommentarer
Anonym -

VAD FIN DU ÄR <33

2012-10-18 - 20:17:56

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!