Dans.

2012-09-26 - 16:31:00 / 0 kommentarer ..


Om 1 och en halvtimma har jag dans och jag ska snart äta, Spagetti och körtfärssås. Sen ska jag gå till Katja, Vi ska gå till dansen med Emelie och Clara. Jag ska nog inte dansa på dansen, Ska nog bara kolla på för jag har fortfarande lite ont i huvudet. Men det kanske går över lite sen? Hoppas jag kan vara med lite i allfall ♥
 
Nyss läste jag lite ur min glitter tidning (Den som jag köpte igår). Jag fick nya plancher. Jag fick en as nice/snygg planch på Justin Bieber! "I'm A True Belieber". Sitter och kollar på den 24/7 Haha. Nu ska jag ner och äta .. äcklig mat .. Hatar spegetti och körtfärssås. Konstig jag är? ;)

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!