År 2013

2013-12-20 - 16:09:00 / 0 kommentarer ..


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha ja ..

Hur har ditt 2013 varit? Världens dåligaste år hittils !

Blev du kär i år? Ja.

 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 5 aug

Vad är din största framgång 2013? Jag vet inte :)

Bästa köpet? Det finns många haha

Vad spenderade du mest pengar på? Godis o all skit men nästa år är det slut på det!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Lärde känna en person sjukt bra! <3

 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Jag vet faktiskt inte men måånga är det :)

Vem har du umgåts med mest? Katja 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja

Vart reste du under 2013? Cypern ♥

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Kompisar man verkligen kan lita på.

Vad gjorde du på din födelsedag? Minns inte :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jaa väldigt mycket ..

Vem saknade du? Benji <3

De bästa nya människorna du träffade? Vet inte :S

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Förbättra mig! Bli en bättre människa o va glad o ha kul :)

 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!