Kvällen

2013-01-26 - 22:21:00 / 0 kommentarer ..


Har haft en skit kul kväll med massa kompisar. Fast det dåligaste var att det är så fkn jävla kallt. Aja skit i det. Jag och Amanda drog till Nol och var med Andreas, Adam och Jesper. Vi bara gick runt i Nol och snacka. Sen ringde vi Dennis och Hannes, Så dom kom till oss. Vi skog och ba snacka i Nol sen drog jag, Amanda, Dennis och Hannes till Nödinge för att träffa den andra Denniz men sen skulle jag hem så alla drog typ hem. Ska vi med alla dom i mon oxå. Så det blir la kul!
Ska berätta en sak som ni kanske vill veta .. Jag är tsm med Dennis i gen. Hehe. Aja har frågestund i mon. Så ni får fråga frågor under dagen medans jag är ute så svarar jag när jag kommer hem i mon. Ni kan börja fråga nu om ni vill? :)
PUSS
(Har nt några bilder från idag, Hehe bara på mig)

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!