Grattis Bästavän!

2013-11-12 - 22:40:38 / 0 kommentarer ..


Grattis Cissi!
Idag fyller världens bästa 14 år, stoor tjej nu ! :D
Nu kör vi ..
 
Under 9 år har vi hållit ihop, Från 0:an till 8:an och vi ska hålla ihop tills vi åldras och dör haha. Vi har haft massa bråk och stoora bråk men vi löste alltid som och blev vänner igen det är sånt bästavänner gör! Alla skulle vilja ha en vänn som du och jag hade tur och träffade en vänn som dej en real friend. Du är den man kan verkligen lita på för du är en äkta vän för mig och jag kommer alltid finnas för dej om du är ledsen eller vill prata! När jag är med dej blir jag glad och jag har jätte kul med dej och vi har massa underbara minnen som alltid kommer finnas i mitt ♥. Haha som 1:an när du slängde min mössa i en vatten pöl och jag började gråta :D Och när det blev spagetti och köttfärssås i bamba blev vi alltid glada och åt exra mycket :D Och när vi hela tiden nördade buzz hos mej :D Haha och när vi praoade på willys :D
. Hoppas du har fått fina present och har haft en grym födelsedag! Grattis igen, Jag älskar deej ! <33
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!