Vart med kompisar.

2012-08-19 - 23:07:00 / 0 kommentarer ..


Idag har jag bara vart med kompisar. Är bara lite förkyld så jag kan ju gå ut. Iaf! Jag var med Sandra, Eric, Amanda, Emilia och Linnea. Jag, Sandra och Emilia åkte runt i en kundvagn. Haha jag körde och dom satt i så välte den haha asg! Men aja så var vi på stora gungan. Hatar att gunga i den mår så jävla illa, Vet inte vrf? Nyss eller för 2 timmar sen så kollade jag på The hunger games den var läskig fast skit bra! Men lite seg i början. Men asså man vet alltid att dom goda kommer vinna så aa. Nu ska jag fortsätta facebooka lite. Ses väl i mon? Chaoo!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!