Duschat

2012-10-24 - 20:33:40 / 1 kommentarer ..


Jag kom nyss ut från duschen. Hård träning var det idag på dansen. Och så lärde vi oss en ny dans till låten "Where Have You Been", Den var ganska svår. Jag tänkte såhär, Asså om ni vill, Så tänkte jag lägga upp video när jag dansar. Eller sjunger. För jag har alltid vilja lägga upp en video när jag sjunger/dansar. Men jag har inte vågat. Så nu frågar jag er om det verkar instressant? Om ni vill se mig dansa för vissa har inte sett det. Hoppas ni vill :)

Just nu så kollar jag lite händelser på facebook och jag ska snart blåsa mitt hår. Jag hade ju omprov i so i dag. Det gick sådär bra. Några frågar fattade jag inte alls och vissa så skrev jag as mycket. Aja, I mon ska jag vara med älskling Emelie. Vi ska dra ner till ica och köpa chips sen ska vi dra hem till mig och kolla på film. Äntligen en ensamn dag med älskling! Hoppas det går bra i skolan i mon .. Då menar jag det som hände i dag .. Det är fan inte kul och bli kallad bitch, hora, amanda todd, gå och dö, knullapa m.m. Just nu vill jag bara gå och dö .. 
Aja tur att jag ska bort från nödinge i helgen. Jag ska sova över hos Jennifer, Hon bor typ i göteborg. Nu ska jag gå ner och blåsa håret. puss <3

Kommentarer
Emelie -

Idioter är dom som kallar dig de -.- lyssna inte på dom !! :O , Dom har värkligen ingen rätt till att säga så till dig.
Men jag tycker att du borde ladda upp en video när du rappar , har hört att du är bra men jag vill också se när du sjunger och danasar !

Ha de bra /Emelie <33

2012-10-25 - 22:42:58

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!