Skypeeeeaaa

2012-10-21 - 21:48:48 / 0 kommentarer ..


Förut så var jag med Oskar, Matheus, Eric, Musse och Clara. Vi gjorde inte så mycket. Gick runt i börsa typ bara. Snacka. Och killarna bussknackade, Så löjliga är dom. Så jag har inte gjort så mycket i dag, Vart lite vad som helst. Det var lite tråkigt ute nu så jag stack hem. Dom andra stack nog till Katja.

Just nu så sitter jag vid facebook och skypar med Jennifer och hennes syster. Asså dom är ju hel knäppa ;). Innan så skypade jag med Matheus, Han typ sjöng hela tiden (så jobbigt). Så jag klicka han, Ville ju såklart skypa med sötnows jenfa istället!;*
 
Juste jag, Clara, Joel och Matte dansade squaredans förut. Haha det var enkelt men as tråkigt. Jag och clara dansade med gubbar :O typ 80 år. Dom var tvääär läskiga. haha. Men jag var Claras kille, Vi dansade så fint ♥ Nu måste jag gå! ska fortsätta att skypa med fjortisarna ;** pözz <3
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!