Home Agian.

2012-09-04 - 19:06:00 / 0 kommentarer ..


Nu är jag hemma igen och jag ska snart äta hamburgare. Dom andra skulle se en film, The women in black. Orkar inte kolla på film. Vrf kolla på film när det är fint väder? Aja, jag o Emelie, Clara och Katja åkte buss ner till torget förut för att möta Joel. Så träffade vi han där nere sen åkte vi buss upp till börsa igen. Haha och då gick Joel och jag av, och Katja, Emelie och Clara satt kvar och åkte iväg. Så står jag och Joel där och säger "vafan!". Jag och Joel gick hem till han sen kom ju dom andra. Dom tog ju bussen tillbaka. Haha aja ville bara berätta det. Det var typ det ända vi gjorde, Annars hoppade vi på Joels studsmatta. Nu ska jag äta. Chaoo ♥!
Bilder från idag! ;*


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!