Ahhh!

2013-02-16 - 19:06:16 / 1 kommentarer ..


Jag stör mig på sånna som försöker bestämma över min blogg och mig! Fast nu menar jag bloggen. Vissa säger lägg in det, ta bort det. Och ni kanske tror att det är på kompisar och så men det är de inte, Det är vad jag skriver. Mitt liv. Det här är min blogg, jag får skriva vad jag vill om mitt liv, Lägga upp vilka bilder som helst (på mig). Blir trött! Och det är vuxna som säger det här. Jag vill inte att dom ska få tag i min blogg igen , Jag vill byta bloggnamn men jag vill ha denna headern och det står då www.amaandaasmode.blogg.se på den oxå, Det är det som är "the problemoo" Ett tag funderade jag på att sluta blogga, Kanske ska göra det oxå ..
 

Kommentarer
KMR SAKNA DIN BLOGG OM DU SLUTAR! ;( -

SKA VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE SLUTA! ;( DU ÄR JU MIN FÖREBILD! ;'(

2013-02-21 - 16:00:32

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!