Heeeejooooo

2013-02-03 - 20:23:00 / 0 kommentarer ..


Heeej alla läsare!
Haft jätte kul med Amanda nu på kvällen. Först tog vi tåget till Älvängen och köpte dricka sen var det typ 2-3 min kvar tills tåget gick tillbaka till Nödinge så vi sprang som motha fuckers! Vi hann så det var brao. Vi hade as kul i tåget, Man kan säga att vi inte har vart normala i dag -.- Typ knäppa och skrattat skit mycket. Folk ba öhhh wtf?.Men när vi kom till Nödinge så lämnade Amanda sin skoldator hon Berit sen stack vi till gymnasiet. Chill. Så det var min kväll. Vi gick oxå till stora gungan för att villa xD. Snart ska jag skypa med Thaieen och Macooo (Marcus)
PUSS
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!