Plugg

2013-02-26 - 18:25:09 / 0 kommentarer ..


Nu sitter jag och pluggar lite, Har matte prov i mon. Hatar matte men det måste bli bra på provet så trääna! Sen tränar jag oxå på engelskan. 
Idag efter skolan gick jag hem och testade massa kläder som jag har i mina lådor fast aldrig använder. Så lite blev slängt och lite fick stanna! :) Efter det så drog jag och mamma ner till centrum och köpte nya tränings kläder till mig. Sen gick vi in på tant rut och åt middag. Det var en jätte mysig stund med mamma och verkligen godmat! Snart ska vi fika fast nu måste jag fortsätta med mitt plugg seya
PUSS&KRAM Mandoo ♥
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!