Skridskor med 7:orna

2013-02-06 - 17:00:39 / 1 kommentarer ..


Det var sådär kul att åka skridskor idag. Jag frös om mina fötter det var det som var problemet. Haha annars var det kul! Jag hade med mig pasta sallad och Ballerina kakor. Men pasta salladen var inte så god så jag åt korv med bröd där och fästiiis. När vi kom tillbaka från skridskorn så var vi tvugna att gå på dom 2 sista lektionena och det var so och spanska. Man ba what? Alla hade as ont i benen och allt. Vi borde fått slutat! Aja har tvär ont i huvudet nu så ska sova lite ..
PUSS
 

Kommentarer

Jag förstår att det är kult Amanda.

2013-02-06 - 20:38:40

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!